Helg 14, part 2

Eey, jätten här..

Gårdagen var ganska flumm.. Jag och den bedårande Palleman gled ner på gråbo klockan 3, det var niiice, solen belyste våra muskulösa kroppar när vi gick.. (grymt väder) Men när vi väl var framme vid busshållplatsen så kom Palleidiot på att han glömt sitt pass som han behöver för att ta ut sina pengar som han ska ge till mig.. Så han fick dra rally hem, hämta passet, rajja upp cykeln cykla 120 för att hinna med bussen, och det gjorde vi också.. På bussen mötte vi upp spellan som varit ute på äventyr.. I vilket fall så var banken stängd wääh, men vi fick iaf en ny fotboll..

Sen lirade vi lite fotboll, fixade lite flott mat, och sen började vi grogga lite smått.. Allt virke var ju nästan slut, så vi fick improvisera.. Blåbär, mjölk, socker & brännvin.. Det duger i krig, kan man väl säga.. Palleman hade lite tråkigt, så han rökte med rumpan..

         

Så kom Woman och Spellan med virke och rydbergs såser.. Illmutta, Eric, Macke och Alex med sina fjuttiga 3.5or.. Det blir inget med det sa spellan och hällde upp en fet, jag och pman drog iväg till sängjätten och mötte två söta flickor som följde med tillbaka till festen.. Men ack, jag och pman skulle ut på äventyr, vi drog till gråbo och mötte Bob som inte hade nånstans att sova så vi släppte in henne i Pallemans lägenhet så hon kunde sova där, i vilket fall påvägen tillbaka så fick vi den brillianta idén, MISSION: Daskning.. Ah ni förstår nog vad det betyder, aja vi överlevde iaf kvällen..

"Prataru med mig, eller prataru med en... (Palleman låter som en elefant) Elefant?"

Peace out, /jätten & pman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0