Tisdag kväll efter några bärs..

Tjennare blogg fan, Nu har drickat tagit slut och alla är glada efter vårat burkbygge med per gessle och lite alkohol..
Spellan spydde och Jättehjärna däcka, med han vaknade ganska fort efter, Woman och Palleman klarade sig ganska bra även både vi drack bättre än båda tyckte vi, Spellan skyllde på Palleman efter söndagens bravavader men det borde gå för sig, jag är tydligen svidig tycker spellan men jag är mest kåt tycker jag ska snart röra mig hemmåt, Nu är dock alla vakna. knulllpapapret är slut igen. Vi hörd i morrn.  PUSSHEJ   MvH womon o palleman o  co.


Skåda, vårat torn av bärsa..

Kommentarer
Postat av: Adam gustafsson

Jävla nice torn

2009-04-03 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0