Garagetretton presenterar - JÄTTEHJÄRNAN




Godmorgon folket, jag är då den såkallade jättehjärnan (antagligen för jag är en av de vassare knivarna i samlingen..)
Jag är en hänsynslös slyngel från etelhem, farsan är kukmakare oj jag menade krukmakare.. Jag träffade Spellan första gången 2007 på ett aa möte i klintehamn, och det var kärlek vid första ögonkastet.. Sen kom Palleman skjuten ur en kanon, först var jag lite skeptisk.. Men efter några kvällar stod det klart, det var vi två..

Jag
  1. är hjärnan bakom garaget
  2. tror jag är kung på köttfärssås
  3. har nog krossat minst tre ben i ansiktet
  4. tappar lätt bort söta flickor på fyllan, när jag jagar knull gummi
  5. försöker ragga upp woman på fyllan
  6. hatar att skeda utan Palleman
  7. blir fucked när jag får höra någon säga att jag är liten
  8. händer att jag är blåslagen

Kommentarer
Postat av: Rocco

Haha!! knull gummi sopa! :Psäg till nästa gång ffs! / alex "rocco" olofsson ;)

2009-03-30 @ 14:42:33
Postat av: Anonym

9. Efterliknar spellevinken vid förtärande av för mycket alkohol.

2009-03-30 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0