Garagetretton presenterar - SPELLEVINKEN



Tjenna ella! Det är jag som är Spellan, jag är mannen i garaget. Min största önskan är att skeda jättehjärnan (grymt söt röv). Mitt enda intresse är öl, jag vill bo i en ölburk! Jag har aldrig satt på en gris, men på fyllan kan man ändå aldrig vara säker på att det aldrig kommer hända, det är sånt som märks. Jag är på god väg att bli en datanörd, kanske väntar en fetto-framtid.

Jag

1. Brukar daska kuken i allt i garaget när jag har tråkigt.
2. Har gulligt hår i nacken.
3. Skäms inte att visa mig naken.
4. Är kock
5. Älskar chips och dipp.
6. Skulle gärna dricka öl alla dagar i veckan om ekonomin tillät.
7. Brukar få ont i håret på bakfyllan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0