Garagetretton presenterar - WOMAN






Jag är woman, den enda - där av namnet, jag är 18 vintrar. Jag vill precis som Spellevinken bo i en ölburk, jag tycker även om när han drar upp kallingarna i arslet till string. Jag är också känd som "gravida kon", jag ser tydligen gravid ut och har blitt fet. Jag älskar mat och öl, det är mina enda intressen och såklart hänga i garaget.

Jag

1. Är världens största mammagris.
2. Lyckas ofta ofrivilligt visa mig naken.
3. Skulle också gärna dricka öl alla dagar i veckan om ekonomin tillät.
4. Får ofta höra att jag är precis som en kille.
5. Hatar för det mesta att umgås med tjejer.
6. Ska gifta mig med en snusdosa
7. Har också en egen blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0